Monday, February 09, 2004


I think we will plant some sunflowers in our little front garden... I got this bag of seeds for free from a magazine and they say sunflowers are very popular with children because they are easy to care for and the results are highly visible. Right. If children plant and take care of them, I am sure I will then be over-qualified and my sunflowers will thrive with my rough and unkind treatment.


Estoy pensando en plantar algunos girasoles en el pequenio jardin de nuestra casa....las semillas me salieron gratis con una revista que compre la semana pasada y un articulo decia que los girasoles son muy populares como plantas para los ninios porque son faciles de cuidar y los resultados son espectaculares. Bien. Si cualquier ninio puede plantar y "cuidar" un girasol, entonces yo estoy supercualificad@ y mis girasoles creceran enormes y hermosos con mi tratamiento de jarabe de palo.


The weather today:
Fair
0C
UV Index: 0 Minimal
Wind: calm
Dew Point: -3°C
Humidity: 80%
Visibility: Unlimited
Barometer: 1,035.9 mb

No comments: